• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Inte alla koppar i skåpet...

Jag vill ju hitta folk att klättra med! Glömde visst skriva det :) Snöade ju in på paddlingen till 2008 istället... Mina vänner, vilka jag avgudar och är evigt tacksam för, håller inte riktigt på med mina sporter. Jo, tappra lilla Kajsa!Hon säger: Jaaaa det gör vi! Men, hon gör ju annat i livet med så det blir bara ibland. Jag önskar alltså finna trevliga personer, tjejer och killar, att paddla, klättra och åka snowboard med. Malin

*nickar*

...stämmer...stockholmare...men vill du ha nån att klättra me i norrköping ta kontakt me gamling här på utsidan..han ansvarar för klättring inom friluftsfrämjandet...och bor i söderköping...kram om du vill...från anna

Hej! Tack för info och tipset :) Jag har klättrat ihop med gänget i Söderköping och det har varit jättebra. Det lilla problemet är dock att jag skulle vilja ha en och samma person som jag klättrar med. Någon jag kan utvecklas tillsammans med, som är på min "låga" :) nivå... för att sen klättra uppåt i svårighetsgrad (ha ha ha, vad vitsigt...) Det roligaste av allt skulle vara att träffa en tjej som jag kan kompa med./Kram Malin

mm...förstår....

man lär ju känna varann liksom...mm...jag har ju aldrig klättrat med en tjej...är rädd för att bli sedd som bimbo...killarna har ju inget emot det verkar det som...*ler*...synd att vi inte bodde på samma ort då...*suck*...men...nu på lördag den 7e...tänkte jag ta mig till ramunderberget ...men jag har inga prylar...så jag får väl köra klättring när ingen ser typ...hehe...nåja...sms till mig om du vill 070/6733171 eller msn f68ah65b@hotmail.com kram om du vill från anna

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg