• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

inomhus, boulder, hälleforsnäs, flen, eskilstuna

Har börjat sparka igång min boulderträning igen efter ganska många års uppehåll, någon i mina trakter som vill göra sällskap till eskilstuna på tisdag och torsdag kvällar?

Jag bor i Hälleforsnäs...

aha, då är jag ,med....

bouldring är att klättra på mindre stenar, block och som regel på låg höjd. mer teknisk klättring...

Av ren nyfikenhet...

Jag är uppvuxen i Mellösa... Så jag undrar hur många klättrare det finns i Flen/Mellösa/Hälleforsnäs trakten??

Och om du har ngn info om bouldringen precis utanför Flen mot Katrineholm?

Och det ska visst finnas en klippa utan för Flen någonstanns se en annan tråd här på utsidan. Vet du ngt om det??

har mindre koll på klättringen här i krokarna, har bara bott i hnäs i 4 år. det är nu som först jag har tagit upp sporten efter flera års uppehåll.

Ta dig en titt precis utanför Flen mot Katrineholm... Kolla på höger sida när du åker ut från Flen. Jag har faktiskt funderat på att åka dit och borsta lite problem.

Gustaf

Det är långt mellan Flen och Linköping där jag bor nu.

Men kanske om man ska åka hem och besöka gamla vänner...

Flen

Jag bor i Flen, men känner inte att det är aktuellt att pendla till E-tuna för att bouldra inomhus, men däremot sticker jag mer än gärna ut och bouldrar! Rastplatsen vid stenhammar skans har ett flertal fina block som väntar på att utvecklas.

Intresserad av att bouldra ute? Bouldersäsongen har precis börjat =)

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg