• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Inneklättring Fysiken/Chalmers

Behöver polare att klättra inne på Fysiken (och fabben med för den delen) med. Går på Chalmers (arkitektur) och behöver komma ifrån så ofta som möjligt både dag- och kvällstid. Har grejerna i skolan så jag kan vara flexibel. Maila
sannanordlander@yahoo.com
om du är på.

Hej
Sanna

hej. jag är ganska så grön men har klättat lite både inne och ute klättrar på fabriken men kan tänka mig fysiken också. JAg går i skolan runt järntorget och kan ibland komma ifrån på dagen. Är för övrigt en tjej på 30
hej

Happyboulder

http://www.happyboulder.se

Det är ett klätterforum, med framförallt Göteborgare. Där finns en mapp med utomhus- respektive inomhusklättring, där användare slänger in ett inlägg om de vill klättra. Så dra iväg ett inlägg med plats å tid och se om någon nappar =)

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg