Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
- Start datum
Har ingen egen bildlänk på min sida.
Söker jag bilder två ggr kommer jag till bildsöksidan.
Söker jag där, utan att ange några kriterier, hamnar jag på en 500 bilder stor sida.
Kan detta vara situationen som Christer nämner...
(Vid inmatningsrutan ligger intotext och rutor på Övriga alternativ på underraden, ännu.)
Söker jag bilder två ggr kommer jag till bildsöksidan.
Söker jag där, utan att ange några kriterier, hamnar jag på en 500 bilder stor sida.
Kan detta vara situationen som Christer nämner...
(Vid inmatningsrutan ligger intotext och rutor på Övriga alternativ på underraden, ännu.)
clindh
Forumvärd
Jag är inte med... kikar jag på din sida ser jag detta, och klickar man på Bilder kommer man till albumfunktionen - dock med en tom sida för du har inga uppladdade bilder.Har ingen egen bildlänk på min sida.
Skall dock fixa så man är kvar i "medlemsvisningsläge" tills man klickar på en bild, det kanske är att man hoppar över i albumfunktionen som förvirrar.
En lista över ens album skall dit också
Bilagor
Skall dock fixa så man är kvar i "medlemsvisningsläge" tills man klickar på en bild, det kanske är att man hoppar över i albumfunktionen som förvirrar.
Det var just det här jag menade med mitt inlägg. Jag upplevde det som förvirrande att tabbarna helt plöstligt ändrades till album-läge bara för att jag klickade på bild-tabben. Så länge jag bara klickar på tabbar så vill jag vara kvar på 'min sida'.
/Pär
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg