Info om "Centret"

Efter att lett Sverige in i en ny generation av klättringsmöjligheter kommer "Centret"
att ta ner sina väggar.
Det finns några olika anledningar att detta sker, dock främst pg. av att Joshua Gillis (drivande kraft bakom centret) har jobbat och utvecklat nu i sju år denna form av klättring. Nu är det dags för honom att söka nya äventyr att utmana honom i sitt yrkesliv.
Så "Centret" hälsar adjö!! Och önska alla som har jobbat, tränat, svurit, svettat, blodat skattat och kramat på "Centret" LYCKA TILL.

Livet är det vi gör det till!!

Lycka till

Du har många vänner Josh som tycker att du har skapat något väldigt viktigt för svensk klättring både som tränings legget och stämmnings messigt; livet blir allt tråkigare utan dig & Centret. Det finns många som önska dig all lycka med din nya vision. Pete.

Mina klippkort då?

Vad händer med mina klippkort som jag har hemma då?
KC borde ge sina kunder en sportslig chans att kunna utnyttja dem.

Tycker att KC mörkat en hel del om framtiden. Man borde rimligen ha vetat om byggnadsplanerna. Inget meddelande om ev. stängning har funnits på svararen. I juni sades att KC skulle öppna igen i början på augusti. När man under regniga augustidagar var klättersugen var det stört omöjligt att få information. Ingen hänvisning på svararen, inget svar på mail. Av en tillfällighet var någon i lokalen när jag ringde en vardagsförmiddag. Jag fick veta att man skulle öppna igen i september. Inget sades om en totalstängning. Återigen mörkning.

Lite dåligt skött KC! Öppna kort hade varit trevligare! Jag har trots allt stoppat in pengar i KC!

/Mattias

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
apfaktor Utsidangäng på centret. Sportklättring 0
jamo Knökfullt på centret Sportklättring 5

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg