• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

I daghade jag överläggningar med en oxe...

Håller på o renovera, möblera om o till vardagsrummet.

Den gamla slitna hörnsoffan ska till returpunkten, ett besvärligt projekt givetvis.



Jag hade bilen idag, skjutsade frugan till hennes skola för att jag skulle kunna köra hörnsoffan till returpunkten, sa var det sagt i morse i alla fall...

Men när jag tänkt ett tag så sket jag i det, fick tipset av en gammal kompis som dyker upp ibland, latoxen.

Nar frugan fick syn på soffan som stod kvar i trädgården undrade hon varför, jag drog en rimlig anledning tyckte jag, snurrig o glömsk som jag är, men det gick hon inte på, hon sa, : kan du inte säga att du sket i det i stället för o säga att du glömde bort det ?

njaa...jovisst, så är det nog om sanningen ska fram...sa jag

Brukar ni snacka med latoxen o deala med han ?,
 

Bilagor

  • soffaskiten.jpg
    soffaskiten.jpg
    42.3 KB · Visningar: 254
Jag vet inte om det beror på att det är fredagkväll, men jag håller med -Patric-. No way att det där är en latoxe. Om det är det så har den definitivt fått ett anfall av galna kosjukan. Det är en pilsk tjur och jag har full förståelse att den inte vill kasta bort den gamla, slitna hörnsoffan som varit med om så mycket fredagsmys. Jag hoppas att du förstår det freudianska inslaget i din teckning Peter och inte gör något förhastat, bär in soffan igen.
 
Men...va ä de här?, ska jag bära in aset igen?, menar ni de?, den är ju slaktad som en snodd moppe i skogen, där den ligger i en hög på gräsmattan, sur av regnet, utekatterna blev säkert glada av att ha fått en ny revir ikon o har säkert pissat in den ordentligt vid det här laget...här tror man att man gör ettr hederligt inlägg med en latoxe som alla tycker se kåt ut?, , äter ni alldeles för mycket klagoMÅL (ägg) ?

Innan jag gjorde detta inlägg så dividerade jag med mig själv innan om jag skulle illustrera faaan istället, vad hade ni sagt då?

" Jo du peter, den där faan ser "horny ut ".... ta in soffan igen...då både latoxar o fanken själv har horn ser jag mig nödsakad att skaffa någon annan som viskar i mitt öra och säger åt mig att strunta i nåt.....kanske en latmask ?
 

Bilagor

  • latmask.jpg
    latmask.jpg
    36.6 KB · Visningar: 187
Var hittar du inspirationen till dina teckningar, dammat av movieboxen och kikat på lite teckenfilmer kanske? Både I tjurens tecken och I oxens tecken verkar ju vara lite inspiratörer. Snälla du, illustrera inte, och jag upprepar inte, nästa inlägg med en mask. Jag har Parental filter så då blockeras nog utsidan permanent;)
 
Inspirationen finns i min värld, min värld har så mycket sjukt för sig...de kanske inte är en riktig värld?
Föressten, de va ju ni som halka in på fortplantnings-ideerna, eller onaniobjektens lågpannade användare...

ja e totalt oskyldig.
 
Jag förstår att den där kredden eller va de Patric yra om en gång inte är på högsta score,men va fanken man lever bara en gång, ok då, jag får väl ta det som en man (?), hur gör kvinnorna?

Går som en anka, låter som en anka osv, så lätt kan man väl inte dra kammen genom håret på kanten...nu ska jag ner o hämta den röda 70-talsmattan-loppisfyndet, o baxa in de två nya klösobjekten (sofforna) till alla svansförseddas förtjusning, så de så, och ja, jag har dammsugit o torkat golvet först, o returpunkten öppnar på måndag igen.

Vet inte om ja törs göra nåra mer skisser här på utsidan, ritar jag en fjäder så ser ni ju en höna...;)