• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hur ?

Jag undrar en sak, hur lägger man in en bild ihop med sitt inlägg?
Jag har kollat på funktionerna, men blir inte klokare, det finns en ikon som heter "infoga bild", men då ska man ange en URL adress ???
Jag vill ju ladda upp den från datorn, är inte helt borta, har en hemsida o sånt, men här går jag bet, vad har jag missat, det går ju inte att kopiera o klistra heller....
snälla ngn som kan det här?
peter
 
Jag använder knappen "hantera bifogade filer" en bit ner på sidan där man skriver inlägget. Där kan man välja om man vill ladda ner från datorn eller från en URL.