Har en haglöfs ultra pro 18 sen en tid tillbaka och har inte sovit så mycket i den i riktig kyla dvs under -10. Ensam har gått bra men har nu köpt en till, till min tjej. En med zipen på höger sida, de går alltså att dra ihop till en dubbel. Min fundering är då om någon vet om man klarar mer eller mindre kyla när säcken är dubbel? Kan gissa att det drar in kalluft via öppningen eftersom man rör sig i säcken.
Har någon några erfarenheter. Skulle gärna vilja veta mer än nu innan jag drar iväg tjejen ut i skogen. Hon är ju lite gnällig av sig
Man kan ju alltid dela på säckarna och sova för sig men det kan ju vara kul att veta i förväg, vill förbereda sig mentalt på att kanske få sära sig från sin älskling.
Tack för synpunkter.
Har någon några erfarenheter. Skulle gärna vilja veta mer än nu innan jag drar iväg tjejen ut i skogen. Hon är ju lite gnällig av sig
Man kan ju alltid dela på säckarna och sova för sig men det kan ju vara kul att veta i förväg, vill förbereda sig mentalt på att kanske få sära sig från sin älskling.
Tack för synpunkter.