-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur gammal är du?
- Trådstartare Damberg
- Start datum
Jag är n år. φ(n+1) = n, μ = 0, 7|n.
Lite kul med ett gubbforum om man ser på resultatet så här långt.
Fast jag känner mig gammal ibland men har faktiskt just börjat leva...
Lät det där konstigt?
Fast jag känner mig gammal ibland men har faktiskt just börjat leva...
Lät det där konstigt?
Lite kul med ett gubbforum om man ser på resultatet så här långt.Gubbforum? Det känns som om jag slunkit in på en ungdomssajt!
Fast just idag blev jag ett år äldreJag är inte gammal!
Det finns så mycket att göra och så lite tid!
Har jag hamnat i nån slags kris tror ni?
Sexårstrots, tonårsproblematik, 30-, 40- eller medelålderskris?
Jag är i den åldern när födelsedagar är lika roliga som bilbesiktningar......skönt när det är över och tur att det är ett helt år till nästa gång.
Fast just idag blev jag ett år äldre
Det finns så mycket att göra och så lite tid!
Har jag hamnat i nån slags kris tror ni?
Sexårstrots, tonårsproblematik, 30-, 40- eller medelålderskris?
Jag är i den åldern när födelsedagar är lika roliga som bilbesiktningar......skönt när det är över och tur att det är ett helt år till nästa gång.
Haha, den var fin. Jag tänkte nästa lägga in lite beskrivningar till varje ålder också, men vågade inte.... Typ
<20 tror man kan allt
20-30 börjar inse att man inte kan allt
30-40 börjar få kläm på de mesta
>60 still going strong
Finns säker många rävar som är äldre än så ute i skogarna, men kanske inte här på forumet.
200 visningar, men bara 43 röster....
Jag är 19 år och inte bara tror att jag kan allt, jag gör det också, kan allt alltså...
Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst!
/Rasmus
Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst!
/Rasmus
?>60 still going strong
>60 börjar få lite kläm tycker jag passar bättre. Fast jag är nog sent mognad. Var nära klämma min första 6b på klättergymmet igår - och har fyllt 65.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg