• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hur gammal är du?

Hur gammal är du?

  • <20

    Röster: 4 5.3%
  • 20-30

    Röster: 23 30.3%
  • 31-40

    Röster: 29 38.2%
  • 41-50

    Röster: 15 19.7%
  • 51-60

    Röster: 4 5.3%
  • >60

    Röster: 1 1.3%

  • Totala väljare
    76
Vad är medelåldern här på forumet?

"Åldern visar bara hur många år du levat - inte hur gammal du är"

Rösta gärna, skriv exakt om ni vill.

Själv är jag 25
 
Känner mig som 70, men när ryggsäcken åker på känner jag mig som 25.
Sanningen ligger mitt mellan.
 
:cool:Jag är inte gammal!
Fast just idag blev jag ett år äldre:(
Det finns så mycket att göra och så lite tid!
Har jag hamnat i nån slags kris tror ni?
Sexårstrots, tonårsproblematik, 30-, 40- eller medelålderskris?

Jag är i den åldern när födelsedagar är lika roliga som bilbesiktningar......skönt när det är över och tur att det är ett helt år till nästa gång.
 
Fast just idag blev jag ett år äldre:(
Det finns så mycket att göra och så lite tid!
Har jag hamnat i nån slags kris tror ni?
Sexårstrots, tonårsproblematik, 30-, 40- eller medelålderskris?

Jag är i den åldern när födelsedagar är lika roliga som bilbesiktningar......skönt när det är över och tur att det är ett helt år till nästa gång.

Haha, den var fin. Jag tänkte nästa lägga in lite beskrivningar till varje ålder också, men vågade inte.... Typ
<20 tror man kan allt
20-30 börjar inse att man inte kan allt
30-40 börjar få kläm på de mesta
>60 still going strong

Finns säker många rävar som är äldre än så ute i skogarna, men kanske inte här på forumet.

200 visningar, men bara 43 röster....
 
Jag är 19 år och inte bara tror att jag kan allt, jag gör det också, kan allt alltså...
Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst!

/Rasmus
 
lustigt att jag skulle se den här frågan på min födelsedag! Nu är man för gammal för att dö ung, så jag hänger väl med ett tag till då.
Pär 48