Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hotbox
- Trådstartare kvasse
- Start datum
kvasse; sa:Jag har tänkt prova Hotbox och se hur det är och smakar. Jag undrar om det finns flera märken då utbudet inte är överväldigat med sina fyra rätter. Funktionen verkar bra då man under en vandring inte behöver packa upp köket för att ta en snabblunch.
Tompa
Är du allvarlig? Du menar inte på fjällvanding va? Jag såg produkten häromdan och undrade vad det var för skit. Ett paket vägde ju multum. Dyrt var det dessutom, men det är kanske en relativ aspekt. Miljömässigt verkade det dessutom vara en bedrövlig produkt. Skall bli intressant att få ett utlåtande dock.
[Ändrat av crazy 2004-03-05 kl 21:42]
Jaha, så har man provat ännu en onödig produkt. Hotbox som den kallas, är en 1 kg tung portion med mat i 4 smaker, vem den riktar sig till har jag ingen aning om, kanske husvagnsfolk, men det är inget för skogs och fjällfolk. Smakerna var helt ok men det värmde lite dåligt och det var för lite mat i vaje förpackning. Vidare har jag svårt för metallförpackningar i skogen då de inte går att göra mindre när man ätit upp, värt att nämna är att hotboxen är större än en liter mjölk.
Tompa
Tompa
Verkar ju inte så lockande... Det står att maten är 300 g, om den då väger 1 kg så är det alltså 7 hg sopor man får släpa med sig hem??
Som nödproviant i bilen skulle det kanske vara nåt...
Nån som vet hur uppvärmningen funkar? Är det vanlig underkyld saltlösning eller är det nån engångsreaktion?
Som nödproviant i bilen skulle det kanske vara nåt...
Nån som vet hur uppvärmningen funkar? Är det vanlig underkyld saltlösning eller är det nån engångsreaktion?
kvasse; sa:Jaha, så har man provat ännu en onödig produkt. Hotbox som den kallas, är en 1 kg tung portion med mat i 4 smaker, vem den riktar sig till har jag ingen aning om, kanske husvagnsfolk, men det är inget för skogs och fjällfolk. Smakerna var helt ok men det värmde lite dåligt och det var för lite mat i vaje förpackning. Vidare har jag svårt för metallförpackningar i skogen då de inte går att göra mindre när man ätit upp, värt att nämna är att hotboxen är större än en liter mjölk.
Tompa
Mao var min bedömning ganska korrekt.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg