Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hmm...
- Trådstartare Weasle
- Start datum
Blaha, blaha...
jag tycker man skall vara glad att det kom upp lappar över huvud taget. Ta't lite lugnt, spänn av och kom och spela brännboll och drick öl när det behagar. Detta är en ideell klubb och det kommer info när det finns. Brännbollen börjar när alla kommer dit, så enkelt är det. 19 passar ju t ex alldeles utmärkt!
jag tycker man skall vara glad att det kom upp lappar över huvud taget. Ta't lite lugnt, spänn av och kom och spela brännboll och drick öl när det behagar. Detta är en ideell klubb och det kommer info när det finns. Brännbollen börjar när alla kommer dit, så enkelt är det. 19 passar ju t ex alldeles utmärkt!
Ok, jag vet att jag ar sen med detta inlagg, ha overseende. Men pa grund av dalig information blev olbrannbollen aldrig av tjera Tina. Jag vet, jag var dar. Senare fick jag dessutom reda pa att Oysteen, eller kanske var det Keso, hade struntat i att komma och leverera rack, boll och koner. Sa om flera an bara jag och Lena hade dykt upp sa hade inte spelen blivit av anda. Ska det fungera sa i en ideell forening?
Enighet / Tjysste
Enighet / Tjysste
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg