HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!

Hej gubbar.

Jag har fått ett stort problem på halsen, och vore tacksam om någon kunde hjälpa mig.

Jag har en Garmin Vista som tyvärr blivit akut sjuk, och måste lämnas på service. Tyvärr så är jag veckan som kommer i skriande behov av att ha tillgång till en Vista, eller någon annan GPS som kan mäta höjd över havet med lufttrycket som referens, dessutom visa både korrigerat och okorrigerat barometertryck.

Jag använder min Vista som en hjälp i en större testutrustning, och jag har testjobb bokat i veckan.

Kan någon vänlig själ tänka sig att låna ut sin Vista till mig någon dag i veckan som kommer?? Givetvis mot allt vad säkerheter och annat heter, typ deposition eller nåt.

Jag bor i Avesta i Dalarna men skall utföra testet nere i närheten av Borås, Fristad tror jag det var. Så är det någon i närheten av dessa platser eller på vägen där emellan som kan låna ut sin Vista eller likvärdig GPS eller utrustning som kan mäta höjd och lufttryck, hör av er här eller på min mail tony.landenberg@telia.com

Jag är 100% seriös.

MVH Tony

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg