Hej!

Jag är en helt vanlig frilufsare som håller till runt Västervik och där har vi Tjustleden som går ganska nära. Den sträcker sig ca 20 mil och finns mellan Ostkustleden (söder) och Östgötaleden (norr). Jag håller på att utforska hela leden och har hittills vandrat 3 etapper med övernattning osv. Det vore roligt att få kontakt med en eller flera som också har erfarenheter av Tjusleden. Mest för tips och utbyte av information och andra upplevelser. Du får gärna höra av dig oavsett erfarenheter eller ej men med ämnet "Tjustleden" som grund.
De etapper som jag nu vandrat är etapp 2, 3 samt "Ankarsrumsdelen" så dom har jag koll på.
Som sagt, kontakta mig gärna antingen om du vill ha info eller har erfarenheter att dela. Allt är välkommet :) Trevlig höst i naturen alla!

//Thomas

...sent by Tapatalk

Senast ändrad:
Ett säkert tips är att leta reda på Friluftsfrämjandet Västervik. Där går du in på vandring och hittar så deras grenledare, Stig Strömer. Kontakta honom för en prat, han har nämligen gått de flesta om inte alla etapper en eller flera gånger.

Vänligen
/Håkan

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Tiveden Hej A-K Vandringsleder 10

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg