Hej A-K

Hej.
Tänkte bara tala om att jag har idag(Lördag 24 Maj)cyklat 2 mil på kinnekulle leden.Det var verkligen fantastiskt.Det är något som jag kan rekommendera!!

Ja visst är det bra?! Cyklar mest runtomkring leden (landsväg) dessa dagar. Kanonområde för den typen av cykling med! Mindre vägar med lite trafik, vacker omgivning, lagom kuperat och massor med frisk luft!

/A-K

Inspirerande och kul

Jag tyckte att inledningen av denna trâd var tvâ uppfriskande, chaussefria, glada, spontana, positiva och inspirerande inlägg / kommentarer.

Kul, helt enkelt!

Mvh / Mats

Förklaring.

Hej på er ute NISSAR.
Jag vet att det inte var rätt forum, men när jag sökte tips om Billingen (vandring på platten) tyckte A-K att jag skulle prova Kinnekulle. Så nu ville jag bara tala om att jag varit på KULLEN, fast med cyckel.
Ha det bra kära vänner!!!
Börje.

Kinnekulle

Eller som de skrev i STF's tidning Turist nyligen, att från tornet på Kinnekulles topp är det fin utsikt över Vättern! (OK att det är högt, men inte SÅ högt!)

Det roliga (eller oroliga?) i sammanhanget är att i samma tidning bad de om ursäkt för att de i föregående nummer placerat Omberg vid Vänern. Suck.

Hur är det nu, ligger Stockholm i Hjälmaren eller Mälaren? Får nog ringa Turist-redaktionen och fråga...

Re: Kinnekulle

gahne; sa:
Eller som de skrev i STF's tidning Turist nyligen, att från tornet på Kinnekulles topp är det fin utsikt över Vättern! (OK att det är högt, men inte SÅ högt!)

Det roliga (eller oroliga?) i sammanhanget är att i samma tidning bad de om ursäkt för att de i föregående nummer placerat Omberg vid Vänern. Suck.

Hur är det nu, ligger Stockholm i Hjälmaren eller Mälaren? Får nog ringa Turist-redaktionen och fråga...

i Mälaren??
Atlantis??

/BAX

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
thomas.vastervik Hej! Vandringsleder 8

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg