• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Haute Route i påsk

Planerar att genomföra Haute Route med lite variationer, kring påsk. För närvarande är vi tre personer, två killar och en tjej, då en fjärde hoppat av. Vi skulle nog vilja vara 4-5 personer i gruppen och undrar då om det inte finns några likasinnade, som skulle vilja följa med.

/K

Hej

det låter intressant, jag ska ner till alperna nån gång i april.
Hoppas att ni tänkt göra turen utan guide!!
har du nån email??
hälsningar marcus

Hej,

Panik! Min tjej och jag skulle ha åkt till alperna på fredag för att gå på randonee, ev. den höga vägen, men nu har jobbet satt en käpp i hjulet för henne. Jag åker ner ändå men behöver hitta några likasinnade, med samma planer, som jag kunde hänga på. Om det fortfarande finns plats i er grupp kan du väl höra av dig. Är van med glacierfärdsel och har all säkerhetsutrustning.

Klas

Kan vara svårt att boka hyttor. Vi har redan ändrat bokningar flera ggr, men om du ordnar den biten själv så. Maila mig, eller ring 070-583 59 09.

/K

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg