• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Har svensken hittats?

Har man hittat svensken som försvann i England eller om det var Skottland? Han skulle ut och campa några dagar och kom aldrig tillbaka. Det sista jag läste var att hans pappa och några kollegor från det militära åkte ner och letade men sen har det varit tyst.

Någon som vet?

...Johan...
 
jd; sa:
Har man hittat svensken som försvann i England eller om det var Skottland? Han skulle ut och campa några dagar och kom aldrig tillbaka. Det sista jag läste var att hans pappa och några kollegor från det militära åkte ner och letade men sen har det varit tyst.

Någon som vet?

...Johan...

Jag tror det var på Irland, men jag har inte heller hört nåt nytt om honom. Är också nyfiken. Jag vet inte riktigt vad man ska söka efter på Google etc.. :/

MVH