Jag gosar mina katter dag som natt, de kommer till mig på natten o vill kela, de vill sova hos mig, de vill snufsa i mitt hår,bita i mina händer, när jag vaknar finns dom där vid min sida, dom ger aldrig upp, de vill va hos mig, jag är viktig för dom, jag ställer upp på det, älskar mina katter de ska veta att de är finast i världen.
Ser att det ljusnat ute, trots att klockan bara är 4 på natten...
Jag går upp o ger dem mat o smeker dom, kelar med alla, ingen glömd, dom får all min kärlek.
Sen går jag o lägger mig med alla katter på mitt bröst, mage mmm, somnar skönt...
Så ska katter ha det, ge dina tissar det bästa som finns, du får tusenfalt tillbaka.
Min kropp värker efter flera timmar, då katten vill sova på mig, på magen, på bröstet, på benen, men de är de värda, deras blick i mina ögon ger mig kärlek för alltid, tycker om när de tar på mig, tycker om när de ser på mig, de finns hos mig, mina katter, vad vore jag utan dem...
Min äldsta katt blev 25 år, älskade dans, musik, vi dansar än i mina minnen...
Hade en katt i skogen vid tältet 1971, jag var ung 12 år, men katten sov vid min sovsäck, spann o sov skönt, jag ångrar att jag gav upp min vän katten som vän i skogen,ångesten efter det lider jag av än... det hade kanske funkat om man jobbat på lite..
Men så är det väl med allt...
Kämpa på vänner, se det positiva i allt, det är er chans att klara er !
peter1959
Ser att det ljusnat ute, trots att klockan bara är 4 på natten...
Jag går upp o ger dem mat o smeker dom, kelar med alla, ingen glömd, dom får all min kärlek.
Sen går jag o lägger mig med alla katter på mitt bröst, mage mmm, somnar skönt...
Så ska katter ha det, ge dina tissar det bästa som finns, du får tusenfalt tillbaka.
Min kropp värker efter flera timmar, då katten vill sova på mig, på magen, på bröstet, på benen, men de är de värda, deras blick i mina ögon ger mig kärlek för alltid, tycker om när de tar på mig, tycker om när de ser på mig, de finns hos mig, mina katter, vad vore jag utan dem...
Min äldsta katt blev 25 år, älskade dans, musik, vi dansar än i mina minnen...
Hade en katt i skogen vid tältet 1971, jag var ung 12 år, men katten sov vid min sovsäck, spann o sov skönt, jag ångrar att jag gav upp min vän katten som vän i skogen,ångesten efter det lider jag av än... det hade kanske funkat om man jobbat på lite..
Men så är det väl med allt...
Kämpa på vänner, se det positiva i allt, det är er chans att klara er !
peter1959
Senast ändrad: