Hur länge har du väntat på svar?
Jag mailade en fråga till deras kundtjänst 9/2 i år. Skickade en artig påminnelse den 2/4 eftersom jag ännu inte fått svar (nästan två månader hade alltså gått). Gissa när svaret kom!? 21/5... Ytterligare drygt en och en halv månad senare alltså!
Därpå följde en snabb, kompetent och trevlig mailkonversation under den dagen, sen var saken ur världen!
Tilläggas bör att ett snabbt svar i det här fallet inte var jätteviktigt för mig, annars hade jag långt tidigare ringt upp kundtjänst och irriterat uppmanat dem att läsa och besvara sina mail! Det blev nästan som ett experiment att vänta och se hur lång tid det tog innan de svarade SJÄLVMANT (bortsett från den artiga påminnelsen efter två månader).
Antingen är de VANSINNIGT underbemannade. Eller så har de periodvis VANSINNIGT mycket att göra. Eller så är kunderna så VANSINNIGT oviktiga för dem att de inte kan ta sig tid att maila och gulla lite med dem (oss) och svara på relativt enkla frågor.
Kan Haglöfs kundtjänst ta och SKÄRPA SIG??? (Kanske någon representant från företaget läser det här forumet då och då? Om inte, så borde de...)
# Magnus