Hängslen

Letar efter bra hängslen till mina brallor, recons verkar sjyssta men annars verkar det vara knapphängslen som gäller om man inte vill ha alligatorclips som förstör brallorna. Finns det några tips här på bra hängslen för brallorna? 😊

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Snigel är intressanta men är dom bekväma?
Hur funkar knapphängslen om man vill ha bälte i hällorna? Är det vanliga knappar man använder?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Snigel är intressanta men är dom bekväma?
Hur funkar knapphängslen om man vill ha bälte i hällorna? Är det vanliga knappar man använder?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

Bekvämt är ju subjektivt, men jag använder Snigeldesigns hängslen till olika byxor och har inga problem att bära dem hela dagar i sträck.
 
En intressant sak: med expeditionsavgift och frakt blir totalsumman över 600 spänn från snigel design. 🤔

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Då provar vi ett par snigel från fältbutiken då :) återkommer när jag testat dom.

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Har fått hem hängslena nu och har provat dom lite. Första intrycket är att dom sitter bra, glider inte ner på axlarna. Byxorna tycks hålla sig uppe.
Det som är mindre bra är att banden skaver mot nacken såvida man inte har krage på tröjan.

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Snödrivan Bästa hängslen Kläder 3
DavidVonAmri Hängslen Kläder 13
Jmhe Hängslen till skalbyxor Kläder 11
Gun-valld Hängslen el bälte? Kläder 1
sagoskog Skalbyxor med hängslen Kläder 9

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg