• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Gympalärare?

Jag vet inte om det är mina fördomar eller, men jag undrar om många medlemmar på denna sida är Gympalärare? Är själv inte det, men det känns som om det lär finnas en hel del här. Har jag rätt? :)

Be careful out there /Joel
 
Tumbleweed; sa:
Det vore roligt att få veta hur du kommit fram till den tanken? :)
/R

Tja, de gympalärare som jobbar på min skola är alla friluftsintresserade. Det ingår liksom i jobbet :), så jag tänkte att det nog ser likadant ut på många andra håll och rimligtvis borde många av dem ha hittat till denna sida.

Be careful out there /Joel
 
Jag tror nog att det kan vara en viss överrepresentation av gympalärare på detta forum. Hur identfierar man en gympalärare på nätet? Man ser ju inte våra sunkiga mysbyxor, gympadojjor, och visselpipor här?!

Mvh fröken Tomas
 
novas husse; sa:
Jag tror nog att det kan vara en viss överrepresentation av gympalärare på detta forum. Hur identfierar man en gympalärare på nätet? Man ser ju inte våra sunkiga mysbyxor, gympadojjor, och visselpipor här?!

Intuition kanske, eller så avslöjas de av den hurtighet varmed självspäkning genomförs. Eller så är det kanske de klämkäcka hejaropen som yttras varje gång tempot blir lite väl långsamt och segt ;).

Be careful out there /Joel