Guldmedlem?

Att gillar Utsidan måste vara uppenbart med tanke på hur många kottar jag har ;-)
Jag skulle dock vilja ha möjligheter att göra mer. Steget att lära mig göra en egen hemsida kommer därför allt närmare. Innan dess skulle jag dock vilja veta vad som kan tänkas ingå i ett guldmedlemskap på Utsidan, samt kostnad.

Vad jag skulle vilja göra? Tja... Jag har funderingar på en virtuell fjällflora för glada amatörer till exempel.

HåkanF

talthoff

Forumvärd
Vad guld innebär och kostar har vi inte bestämt, vi kände dog att "en nivå" till vore bra att kunna ha, iframtiden (och är det ju så på Fotosidan också).

Vad vill ni skall ingå i guldmedlemskap ? Vad är det som saknas ?

Vi tänker oss att man (som individ eller grupp) skall kunna ha en egen sida på Utsidan.

-Thomas

Det jag tänker på främst är dels möjligheten att lägga upp betydligt många fler bilder, och dels att ha större möjligheter att påverka hur min presentationssida ska se ut - lite som en egen hemsida. Kan de va nåt?

HåkanF

Det jag saknar från förr är möjligheten att kunna ladda upp små filmer...
Nu finns ju YouTube, som jag för övrigt använder till min egna hemsida, men att få den funtionen direkt här på Utsidan vore väl bra för "guldmedlemar"
Kanske Majjen är inne på rätt spår, en egen sida med presentation, bilder och några filmer..!

Typ så här kanske, som min enkla variant...

http://www.ostgotavildmark.se

Ärligt talat så skulle jag hellre se större möjligheter att länka in befintliga filmer och bildspel (från youtube, flickr,picasa etc) på utsidan än att utsidan själva sätter sig och återuppfinner dom hjulen.

Vad guld innebär och kostar har vi inte bestämt, vi kände dog att "en nivå" till vore bra att kunna ha, iframtiden (och är det ju så på Fotosidan också).

Vad vill ni skall ingå i guldmedlemskap ? Vad är det som saknas ?

Vi tänker oss att man (som individ eller grupp) skall kunna ha en egen sida på Utsidan.

-Thomas
Hur går det med guldet? Jag instämmer med majjen; fler bilder borde ingå.

Raskesven

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg