Grupputflykt den 15/6 i Hanveden

Tack för alla former av ideer och synpunkter. Det har lett till att vi avskaffar tävlingen och gör en ren grupputflykt istället. kl 9 - mål. Ut och cykla och ha kul tillsammans. Jag och Mattias Mlindström är redan anmälda. Kom och ha kul med oss.

Blir ni ett gäng eller? Har debatten skrämt bort alla intresserade. Vi är ett gäng som gärna skulle hänga med, men kl 9:00 blir lite tidigt. Vi kommer från olika håll i Stockholmsområdet och flera av oss har väl närmare en timmes resväg (jag själv är från tullinge) och då får man ju gå upp så okristligt tidigt.
Vad jag vill säga är att om jag kunde övertala er om att skjuta på utflykten en timme så är vi nog ett gäng som hänger med...
Jag kan då givetvis också tänka mig att visa lite fler spår i tullingetrakten om ni har lust och ork...

utflykten den 15/6

Melkert , Ja det kommer bli av, men än är det bara jag och Mattias (mlindström) som är med. Men kommer ni också blir det fantastiskt. Vi kan flytta på tiden så att det passar alla. Hur många blir ni som kommer?

pegeson, team eatmud

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg