Vill bara grattulera alla de som klarade examinationen för Naturvägledare nu i veckan! Bra jobbat hoppas vi ses där ute!
/einar (en av de lyckliga) =)
/einar (en av de lyckliga) =)
fia naturvägledare; sa:Man tackar så mycket einar...
Vi gav oss ut i måndags å tre dagar, tolv mils förflyttning i den skånska vildmarken och några blåsor(eller va säger du joel) senare är vi naturvägledare... de va det de
Naurvägledare, naturvägledare, naturvägledare...ordet ligger rätt bra i munnen får man ju erkänna....
-fia (ännu en sånhär NATURVÄGLEDARE)
Jag håller med, både att det verkar vara en väldigt trevlig utbildning som kan leda till rena drömyrket, och att namnet "naturvägledare" inte låter så bra. Jag får associationer till min gamle biologilärare som släpade med oss på exkursioner. Namnet ranger i USA och Kanada kan vara allt från skogvaktare till ridande polis, men låter klart bättre, "häftigare". Kanske ni ska döpa om er till typ vildmarksguide eller helt enkelt sno namnet ranger?Freddan75; sa:fia naturvägledare; sa:Man tackar så mycket einar...
Vi gav oss ut i måndags å tre dagar, tolv mils förflyttning i den skånska vildmarken och några blåsor(eller va säger du joel) senare är vi naturvägledare... de va det de
Naurvägledare, naturvägledare, naturvägledare...ordet ligger rätt bra i munnen får man ju erkänna....
-fia (ännu en sånhär NATURVÄGLEDARE)
Jag haller inte med! Detta later som en mycket trevlig utbildning, MEN vem kom pa namnet Naturvagledare? Later ungefar som Byraassistent.
naturvägledaren; sa:Vi är utbildade ledare som tar hand om och tillgodoser folks behov i naturen. Klättring, teambuilding, kajak, canadensare är vi duktiga på. Vi har koll på säkerhet i fält och alla är utbildade i HLR (flera är instruktörer).
/eianr