Finns det inget alternativ till IKEAs blå eller Biltemas vit/blå "flergångskassar", att bära paddeljacka, paddelhandskar och kapell å prylar i, när man går från bilen och in?
Det börjar ju bli pinsamt snart för alla vet ju att han "ja han handlar på ikea och biltema varje dag nästan". För han kommer alltid med "ikeas blå" eller "biltemas blåvita" på axeln.
Det är ju jävligt praktiskt att slänga lite fuktiga grejor i, å bära in skiten, nu på vintern när det torkar dåligt i bilen.
Å skulle man till äventyrs ha med torrdräkten åxå, så ser det ju ut som man storhandlat.
Men finns det inte nåt företag som har liknande grejor men i en annan färg????
Stadium har svarta i tyg men dom fick inte sälja såna. Det va bara för utlåning i butiken.
Å jag gillar inte vitt å jag gillar inte blått, så nåt måste göras.
-HJÄLP!!!!
Det börjar ju bli pinsamt snart för alla vet ju att han "ja han handlar på ikea och biltema varje dag nästan". För han kommer alltid med "ikeas blå" eller "biltemas blåvita" på axeln.
Det är ju jävligt praktiskt att slänga lite fuktiga grejor i, å bära in skiten, nu på vintern när det torkar dåligt i bilen.
Å skulle man till äventyrs ha med torrdräkten åxå, så ser det ju ut som man storhandlat.
Men finns det inte nåt företag som har liknande grejor men i en annan färg????
Stadium har svarta i tyg men dom fick inte sälja såna. Det va bara för utlåning i butiken.
Å jag gillar inte vitt å jag gillar inte blått, så nåt måste göras.
-HJÄLP!!!!