• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Göteborg: hyra Monty Python på DVD?

Hej,
Jag är hemma o sjuk o ynklig (bara influencan, inget "riktigt"). Och, jag har letat tidigare utan att hitta... Vet någon om ett videouthyrningsställe i Göteborgsom har Monty Python på DVD?
Här hemma, på Karl Johans gatans västrare delar kan man köpa, inte hyra.
Jag vill hyra!

Tackåtack.
 
Nu vet jag inte riktigt hur politiskt korrekt det här är, men när man är sjuk ska man ju stanna inne ;)

Sätt en lapp över ögat och surfa till the pirate bay.. :)
 
Ingen reklam men...

Med visa digital TV-leverantörer så medföljer "Video on demand". Tyvärr lyser MonyPyton med sin frånvaro hos min men det finns annat att kika på....

Vänligen/Dag
 
De bidde inte ens en tummetott.

Hej & tack.
Det bidde ingen video.

Jag hittade ingen Götelabosk videobutik på nätet. Jag hittade inte Monty P på de andra länkarna (med medlemsakp och trix). Och så var jag för trött o klen för att sätta igång med joxeriet kring svart lapp på ögat... Så: jag får jaga vidare någon annan gång när jag är lite krasslig. Men nu är jag ju alltför frisk för att titta på film.
Tackåtack!