Hej, hej, det är jag igen. Jag vill göra nåt tufft. Gärna hårt. Äre nån som vet vad jag ska göra? Får gärna svida lite i skinnet. Hehe.
-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Göra nåt tufft!
- Trådstartare avslutatmedlemskap1004
- Start datum
Hehe, det låter fränt!
Shit! 12 mil låter skithårt! Kanske blir regnigt och jävlit oxå! Hehehe...
tigertamjaren; sa:Hej, hej, det är jag igen. Jag vill göra nåt tufft. Gärna hårt. Äre nån som vet vad jag ska göra? Får gärna svida lite i skinnet. Hehe.
Ånglok!!! Det är j-kligt tufft-tufft. Och hårt.
jd; sa:Det var nån idiot som sa att det är tufft att betala skatt. Provat det?
...Johan...
Ja, jag försökte, men pengarna kom tillbaka härom dagen!
Jag har en ide om att ägna mig åt extreme ironing på Björnklippan i Tännforsen. Strykbräde, strykjärn, elverk och skjorta. För sportens skull kan du simma ut. Det skulle vara något.
Om du inte vet vad extreme ironing är finns info på:
http://www.extremeironing.com
//Janne
Om du inte vet vad extreme ironing är finns info på:
http://www.extremeironing.com
//Janne
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg