God jul då

kände att det var på sin plats med en god jul önskning till alla kanotidioter som lägger sin tid på tidsfördriv som detta forum.

nu är det jul och det betyder att det värsta är över och att snart är det vår
 
Gojulgojul!
Tränade styrka på balansboll&platta idag, går ner och klappar lite på turbåten imorrn (vinterfövarad i "laggårn"). ;)

Snart är det vår! Gojulgojul!
 
Vintersolståndet var igår (som snart är i förrgår ;-) så visst går vi mot ljusare tider. Inte för att det märktes i eftermiddags när jag skulle gå ner med lite pappersåtervinning. Regn och 8-10 m/s rakt i nosen. Men när man vl är ute fungerar det ju! Kanske är så om man törs paddla på vintern också???

God Jul och Gott Nytt År på er alla,

Erik
 
God-Jul å Gott Nytt!

Vill jag önska alla bråttompaddlare ni som gillar stor sittbrunn roder å vinge!
å alla ni andra..... vill jag såklart oxå önska en riktig God-Jul å ett Gott Nytt År!
Ps Var rädda om er där ute i trafiken!

/Janne
 
GodJulGodJul!

godjul500.jpg


Ser ut att bli fint väder i mellandagarna här i söder, klart och soligt! Hoppas kunna få ut kajak, tältet och oss själva och kanske avhjälpa de värsta torrsprickorna.
Det bästa hade klart varit med lite snö i morrn så det ligger lite vitt på kobbarna!
Med hopp om goda och sköna helger samt mer utetid och mindre datortid framöver!
/erik
 
God jul och gott nytt år!
Vi får definitivt hoppas på bra paddelväder i mellandagarna, idag blåser det ju lite väl bra.
 
God jul och gott nytt år!!!!

Får tacka för det senaste årets diskussioner, deltar inte så aktivt i dem men läser de mesta.

/Christer
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg