Globetrotter beställning

Alltså jag försöker beställa en precip jacka från globetrotter men fattar inte vad jag kommer få betala i frakt och avgifter, kan dom inte ha en engelsk version så man förstår nått. Nån som har tidigare erfarenheter om hur det funkar?

//Trilla

Det finns gamla trådar

som redovisar. Om du onlinebetäller så ser du kostnaden för frakt. En lurig detalj är att Globetrotter räknar om priserna till svensk moms vilket gör att det blir några procent dyrare än katalogpriserna.

Thure

Det finns det säkert, men jag har sökt och inte hittat nåt. Och jag som anser mej vara normalbegåvad vad gäller surfning. Nåt jag däremot inte alls är normalbegåvad på är tyska så jag får nog köpa lokalt verkar det som nu då jag försökt säkert 10 minuter att få iväg min beställning till nazi.

Beställde igår

Precis som tidigare nämnts tillkommer justering för svensk moms, dvs + 6%. Ovanpå detta kommer fraktkostnaden på 17.75 euro. Vid tidigare beställningar har paketet kommit fram inom fem arbetsdagar så vi får se om det ligger något och väntar på fredag :)

Trägen vinner.. Tidigare lyckades jag inte skriva att jag bodde i sweden men nu lossnade det och det funkar... tack för visat intresse..

//Håkan

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
undar Globetrotter Kläder 6
5741 Alternativ till Globetrotter? Kläder 4
thureb Avgifter postorder vid EU-beställning Kläder 3

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg