GetOuts hemsida?

Jag har vid flera tillfällen den senaste tiden försökt surfa in på GetOuts hemsida men misslyckas, mina webbläsare hittar inte sidan. Klickar jag på länkarna här på utsidan händer samma sak.

Någon som vet mer om detta, upplever samma sak?
 
Jag har vid flera tillfällen den senaste tiden försökt surfa in på GetOuts hemsida men misslyckas, mina webbläsare hittar inte sidan. Klickar jag på länkarna här på utsidan händer samma sak.
Någon som vet mer om detta, upplever samma sak?

Mycket märkligt. Vad använder du för webläsare? och system? Kan det vara nåt brandväggsproblem eller så? Får du något felmeddelande?
/erik
 
Jag har Vista med alla uppdateringar, använder FireFox och Explorer
Brandvägg från Comodo

Har provat att stänga av brandväggen helt men får bara svaret att GetOuts server inte svarar eller att sidan inte finns.
 
Jag har Vista med alla uppdateringar, använder FireFox och Explorer
Brandvägg från Comodo

Har provat att stänga av brandväggen helt men får bara svaret att GetOuts server inte svarar eller att sidan inte finns.

Jag har följt deras julerbjudanden, dvs besökt sidan nästa en gång per dag i december utan problem.

/Patrik, vista resp XP och IE7 resp 6
 
Själv har jag haft samma problem med North star, ingen aning om varför men rätt som det var funkade det. Hur det kunde börja funka vet jag inte heller.
Pär
 

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg