Gemensam löpträning i Gbg/Mölndal!?

Någon/några som är sugna? Tänker mig framförallt för något kvalitetspass i veckan...typ 4-4:30 tempo...snabbdistans eller intervaller. Långpass tänker jag mig också då jag inte längre kan träna med ordinarie gäng....helst i terräng i c.a. 6 min/tempo. Provar gärna nya miljöer och områden...

Kom igen, roligare och lättare om man är fler:)...........och träningen går oftast att anpassa till olika farter m.m....eller hur

Jag är intresserad. Jag håller inte 4.30 tempo dock. Men kör man intervaller kan man ju träna kvalité tillsammans ändå.

Distanstempot borde kanske kunna justeras till 6 min tempo, lite osäker dock. Men vi skulle ju kunna prova (jag kan springa fortare än vad vi gjorde förra gången vet jag iaf).

Fast... jag kan ju inte alls fören till senvåren. Nån skulle visst in o greja lite i knäna. Jag hoppas det blir en grupp, jag hänger med när jag kan.

Kul!

Är ju upptagen på tisdagar då flera andra grupper har sina intervallträningar:-(

Några kompisar har försökt få med mig på Sävedalsloppet och kanske finalloppet och då måste jag träna...och min motivation skulle öka med sällskap. Funderar på att delta i Gbg-varvsträningarna i skatås t ex...kanske

Hoppas du hade en angenäm Lidingöloppsupplevelse?

Långpass Göteborg Lördag!

Tänkte äntligen testa Vättlefjällseden som är 25 km. Har aldrig vandrat eller sprungit den men varit nyfiken och nu ska det bli av. Hört att den ska vara fin och går förbi många sjöar samt att det är lite vildmarkskänsla över den.

4:an går från centralen 09:49 och i Angereds centrum byter vi till buss 75 (går 10:16 till Kryddnejlikegatan framme 10:21 (600 meter ifrån där leden startar vid Vättlestugan). Så starten blir 10:30 från stugan (om någon tar sig dit på annat vis...om någon har bil så hakar jag gärna på annars)

Hem går sedan bussar varje kvart från Kryddnejlikegatan.

Minst en säker förutom jag själv för att aktiviteten ska bli av (kanske får med mig någon kompis med det är inte säkert i nuläget).

Ställs in om det blir storm/orkanvarningar och/eller ihållande spöregn. Mer info på fredag när man vet lite mer.

Några som är sugna på att haka?

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg