Gamla blogginlägg - vart tar de vägen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag letade efter gamla blogginlägg som jag skrivit för att länka dem till en förfrågan i en forumdiskussion. Men... Borta??? Är de definitivt borta efter ett tag eller är det bara jag som inte vet hur man ska göra?
Samma sak gäller när jag klickar på någon etikett: Jag får inte upp ALLA inlägg jag gjort med denna etikett, enbart de senare.

Det skulle kännas mycket tråkigt om de tidigare texterna gått upp i rök.

HåkanF

Jag letade efter gamla blogginlägg som jag skrivit för att länka dem till en förfrågan i en forumdiskussion. Men... Borta??? Är de definitivt borta efter ett tag eller är det bara jag som inte vet hur man ska göra?
Samma sak gäller när jag klickar på någon etikett: Jag får inte upp ALLA inlägg jag gjort med denna etikett, enbart de senare.

Det skulle kännas mycket tråkigt om de tidigare texterna gått upp i rök.

HåkanF
Nej... fel av mig. de gamla blogginläggen finns kvar, men om jag klickar på en av mina etiketter - t ex Kilsbergen - så visas enbart de senaste. de 10 första finns inte med. Det hoppas jag att det går att åtgärda.

Positioneringen i min blogg funkar fortfarande inte.... Semester på Utsidan?

HåkanF

clindh

Forumvärd
Nu skall du kunna navigera bakåt till gamla inlägg (samma fel som i tråden Bloggetiketter)

Ang positionering kan vi försöka reda ut det i tråden om just det

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg