Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gå till första olästa inlägg?
- Trådstartare Edvin m
- Start datum
Går det att införa den funktionen även under "Forum > Senaste inlägg" också?
Menar du nya? verkar som att det är den oragne pilen långt till höger där. en user experience expert hade nog haft en och annan åsikt och sagt något som innehåller ordet konsekvent
Menar du nya? verkar som att det är den oragne pilen långt till höger där. en user experience expert hade nog haft en och annan åsikt och sagt något som innehåller ordet konsekvent
Ah, tack. Sådan inkonsekvens funkar inte för mig då jag både kör Mac och läst MDI vid universitetet...
Ah, tack. Sådan inkonsekvens funkar inte för mig då jag både kör Mac och läst MDI vid universitetet...
Som product manager som har folk som läst MDI på universitetet i mitt team så får jag ideligen påtalat just såna saker, så börjar plocka upp en del numera.
Det är fascinerande vad mycket dålig design det finns. Undar om denna inkonsekvens kan ordnas via CSS eller om det är hårdkodat i forumprogramvaran?
klicka påå den lilla grå pilen framför inläggsnamnet
Kan någon ta en skärmdump och ringa in den grå pilen?
Syns den om man kör IE på Vista?
Jag ser ingen grå pil men kanske bara behöver nya glasögon...
/Patrik
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg