Fugawiproblem

Hej! Jag har gjort mina första trevande försök med Fugawi tillsammans med min Garmin 72. Jag har nyaste versionen av Fugawi 3.0.4.243.

1. När jag gör en "route" i Fugawi så lyckas jag inte ändra namn på "Waypointsen". När jag skapar waypoints på vanligt sätt så är det inga problem med detta. Några tips?

2. När jag för över waypoints från Fugawi till GPS:en så får jag inte med datum. Går detta att fixa på något sätt?

Tacksam för svar till en riktig Fugawi- och GPSnybörjare.
/Lars

Erwalasse; sa:
Hej! Jag har gjort mina första trevande försök med Fugawi tillsammans med min Garmin 72. Jag har nyaste versionen av Fugawi 3.0.4.243.

1. När jag gör en "route" i Fugawi så lyckas jag inte ändra namn på "Waypointsen". När jag skapar waypoints på vanligt sätt så är det inga problem med detta. Några tips?

2. När jag för över waypoints från Fugawi till GPS:en så får jag inte med datum. Går detta att fixa på något sätt?

Tacksam för svar till en riktig Fugawi- och GPSnybörjare.
/Lars
Hej Om du gör en rutt på redan befintliga WP så går det att ändra namn på dessa WP
Gjorde just ett test och jag får inte heller några datum med till GPS. Har inte tänkt på detta tidigare och inte lyckats hitta någon inställning som fixar detta

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
bruse Fugawiproblem med .rik-karta Navigering 12

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg