• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskonpis i Ludvikatrakten

Hej!

Jag tycker om att vara ute i naturen men känner ingen härikring att uppleva det med. Jag tycker om att paddla, vandra och åka skidor och nu i vinter hade jag tänkt försöka mig på långfärdsskridskor.

Så om du precis som jag längtar ut i naturen, hör av dig!

/Marie

Hej,

Jag är en utflyttad Ludvikabo sedan många år numera bosatt i Stockholm. Pga kvarboende vänner och familj är jag dock ofta (ungefär varannan helg) uppe och hälsar på och då brukar vi alltid syssla med diverse friluftsaktiviteter. Lite olika beroende på årstid men löpning, cyckling, svamp/bärplockning, klättring, längdåkning och långfärdsskridsko hör till dom vanligaste.
Om du tycker det låter intressant och har lust att hänga på någon gång så kan du bara höra av dig.

Klas

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg