hej
Som macaco skriver ær REI en stor butikk. Nu nær jag var i alaska besøkte jag REI i Anchorage och i californien besøkte jag REI i Berkley. I A. var servicen si och så. Någon var bra men någon ville bara dricka sitt kaffe. Det ær ett varuhus och inte en butik! I B. var servicen helt annen men butiken var av samma storlek. Kanskje hade A. en dålig dag...
Om man skall førsøka berætta om butiken så tænk dig en normal Intersport/Stadium i sverige. Ta den butiken gånger 15 till 20 i storlek och fyll upp med klættring, kanoter, tælt, mat osv osv osv......plus en hel j.vla massa klæder.
Rei har post order på nættet.
Om du skall kjøpa något tænk på detta: amerikansk produserade varor ær billiga men importerade ær dyrare. du kan fortfarande spara peng.jag kjøpte ett par Arcteryx gore tex byxor till 360$(en $=ca 6,5 nok) pris i norge ca 4500nok. riktig nok en annan butikk men i usa) Material som de andvænder kan vara olika från USA mot Europa, feks TNF VE25 tælt som jag har kjøpt i norge ær mer slittstarkt enn det som ær lagat i USA pga miljøpolitik.
lycka till med din shopping och fyll upp ditt visa før hær finnes det mye å handla.
robert