• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluffsvän

Hej,

Är en ganska ny segelbåtsägare men ett stort sug/intresse efter all möjligt frilufftsliv, men har upptäckt vänners bristande intresse så har det oftast slutat med att man har begett sig iväg själv.. Så är du friluffslivsintresserad som jag snälla hör av dig till mig.
Min mail och msn står i min pressentation.
Bor i Uppsala
//Micke

Nu i sommar är jag mer eller mindre konstant uppbokad, men under hösten borde det väl gå att få till en utsidant-träff även i Uppsala tycker man!

En utsidanträff i Uppsala hänger även jag mycket gärna med på. Älskar friluftsliv och skulle behöva fler friluftsvänner, nu när många av de gamla vännerna börjar övergå mot familjelivet.

vad sägs om en kajaktur någon helg framöver. Kanske redan nu i helgen? Förutsatt att det blir bra väder.

Hej Jag skulle gärna hänga med på både kajak eller segelbåts tur. Jag paddlar ofta och gärna med Örnsbergs KS på Reimersholme, men saknar vänner med samma intresse. Hör av er! Mail och MSN ska finnas under min profil...som jag håller på att skapa ; )
//Josefin

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg