• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fredag 15/8-Munchenbryggeriet

På fredag tänkte jag klättra på Munchenbryggeriet. Kör nog från 11-12 till eftermiddagen så ni löneslavar kan få ett par leder i armarna efter jobbet.

Alla är välkomna! Jag tar med mig två rep, slingor, karbiner mm. Vilka kommer?

även nybörjare kommer upp...

...trots att föraren säger att det bara är sexor där...så funkar det för alla...ingen fara...vi har haft med nya...läs i gamla tråden för att få veta mer...välkommen:)
kram anna

det vet man aldrig...

...har kontakt med en till som kanske hänger på...men...två är en god början om man ska upp...eller hur? *ler*...vi syns...
kram anna

Måste reservera mig för imorgon tyvärr. Om det bara blir vi två känns det lite tunt då jag tar med min ettåring..Hon behöver underhållning ibland och är vi två funkar det inte riktigt. Har du fått bekräftelse på den tredje personen?

han kan inte...

för han jobbar...suck...men...då kommer du inte? jag åker dit ändå...bouldrar...eller lever farligt...
kram anna

hmm...

oki då...ger mig...kanske inte så kul att vara där ensam...
förra gången jag var ensam lyckades jag övertyga en cyklist om att han ville prova på att klättra...det funkade...men...blir inte så mycket klättra om man bara ska lura upp nybörjare som råkar åka förbi...
kram anna

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg