• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Frazze Fjälliz

Anonym och anonym, det är ju jag som är Frazze, har bara bytt nickname!!

Nä, skoja ba.

Men, ifall någon som exv Frazze VILL kolla in anonymt, så är det väl enklast att göra det under nytt nickname...
 
-Patric-; sa:
kan den rackaren smyga in som anonym eller.. ingen som vet?

Om man inte loggar in, utan nöjer sig med att läsa inläggen, så går det alldeles utmärkt att besöka forumet utan att det syns i profilen. Kollade just min egen profil innan jag loggade in för att skriva det här inlägget. Enligt den hade jag varit borta en vecka, fastän jag i själva verket tittat in både en och två gånger under påsken. Men om man ska skriva inlägg måste man givetvis logga in, och det ger avtryck i profilen.