Fråga/ìdé kring

Hej och tack för en mycket välutvecklad site. En liten fråga från en utflyttad svensk. Jag bor nu i Norge, och uppelever det som ett litet problem när jag skall registrera mig. Det frågas om län och svenskt postnummer. Jag har för så vitt löst problemet med att sätta dit min svenska adress, men ändå. Dessutom så vet jag att det finns en hel del norska medlemmar här. Skulle det inte kunna gå att ordna så att jag kan söka efter medlemmar i Norge, på samma sätt som efter medlemmar i län.

Dessutom hade det varit väldigt bra om det hade gått att specifiera sökmotoren ytterligare, då det nu är mer eller mindre omöjligt att få mindre än 50 träff.

Förslag på specifieringar: *Kön, *Ålder, *Huvudintresse (låt medlemmarna specifiera vad som är mest intressant. Jag är tex friluftsmänniska, men mest intresserad i cykling), *Land, *Medlemslängd, *Kunskap (låt medlemmar lägga in "CV" på kunskaper och erfarenheter).

På detta sätt skulle det bli mycket lättare att finna fram till "rätt" personkaraktär i myllret av medlemmar.

Annars får jag bara säga: Lycka till vidare!

Med vänlig hälsning

Ricard

clindh

Forumvärd
Landsökning fixat

Skulle det inte kunna gå att ordna så att jag kan söka efter medlemmar i Norge, på samma sätt som efter medlemmar i län.

Det är nu fixat. Jag skall ta en funderare runt dina övriga önskemål - en del är lättare att fixa än andra.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg