jag är frälst. inte på något religiöst sätt men nästan. den gångna lördagen spenderade jag och två kompisar på storsjöns is i jämtland. vi åkte långfärdsskridskor för första gången. helt underbart! jag förstår inte varför vi inte gjort det förrut! vi flög fram i underbart väder med vinden i ryggen. åkte först mot bynäset, fikade, åkte tillbaks för att fortsätta mot marieby och sedan hem igen. en sträcka på ca 4 mil! hade lätt kunnat åka 4 till men eftersom vi hyrde skridskor var vi tvugna att återvända. jag ska aldrig mer åka längd... nåväl, nu ska jag i alla fall köpa mig ett par skridskor(pjäxor har jag, ett par salomon turpjäxor, dom gula vet inte vad dom heter) som är lämpliga för mig.
surfade lite och såg ett par lundhags sweskate x-adventure, tror att det var sådanna vi hyrde. dom verkar ju bra, men såg samtidigt ett par som heter cruise, lite billigare dock. vilka är "bäst"? vilka ska man välja som nybörjare? vill ha ett par som man kan åka fort i! tacksam för svar!!
surfade lite och såg ett par lundhags sweskate x-adventure, tror att det var sådanna vi hyrde. dom verkar ju bra, men såg samtidigt ett par som heter cruise, lite billigare dock. vilka är "bäst"? vilka ska man välja som nybörjare? vill ha ett par som man kan åka fort i! tacksam för svar!!