Forumstruktur geografi?

.. varför har inte Fjällvandringsforum undre nivåer med exempelvis geografi. Jag vill enkelt hitta tips om ett eventuellt potentiellt besöksområde och enkelt hitta relevanta trådar.

Just nu ser jag ofta rubriceringar med samiska namn på jokkar eller toppar som i regel jag inte har en aning om...

Eller så är jag ute och cyklar och allt är toppen.. (?)

jaså - ofaen. Den fastnade. Jag hittade den inte och trodde den inte den gick fram, så jag skrev tanken en gång till...

Så nej - jag vill inte få möjligheten att skriva samma tråd på fler ställen... ;-)

Det är inte en helt dålig idé, men jag skulle hellre se någon form av taggningssystem än underforum som man måste bläddra igenom. Något som hjälpte till att strukturera sökningar. Och inte bara för fjällvandringsforumet, utan för alla inlägg.

Kanske en möjlighet att koppla ett foruminlägg till en kartpunkt på något enkelt sätt? Där "kartpunkt" kan generaliseras till punkt eller område (typ län eller kommun).

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg