Forumdiskussion längst upp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag skulle (i all ödmjukhet) vilja föreslå att "Aktiva diskussioner" flyttas längst upp på första sidan. Jämfört med "Nyhetsnotiser", "Nytt på utsidan" och "Senaste blogginlägg" är det den del av utsidan där innehållet förändras överlägset mest. Jag inbillar mig också att det är den del som flest besökare väljer att först klicka sig fram till vid ett besök på utsidan.

Som det är nu, med 1152x864 i upplösning och med 21-tums-skärm, hamnar halva fourmdiskussions-delen utanför skärmen och jag måste använda rullisten (eller rullhjulet) för att se hela. Dessutom blandar jag alltid ihop den med "Senaste blogg-inlägg". Möjligen ett petitessproblem, men forumet betraktar iaf jag som utsidans adelsmärke och jag tror att det finns ett syfte med att skylta med det och att göra det lättåtkomligt.

Instämmer!

Forumen är det mest intressanta och bör komma högst upp, eller i alla fall högre upp. Bloggare må ursäkta men jag tycker att de kan flyttas ner.

Per

talthoff

Forumvärd
Listan med nya inlägg finns nu tillgänglig på förstasidan igen.

Vad som ligger vart på förstasidan är troligen något vi får fundera på när semesterperioden är över ...vi har tänkt. Och resultatet av det ser ni idag. Men vi kan ju ha tänkt fel ...

-Thomas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg