Jag har nu haft min Garmin Forerunner 305 i drygt en månad. Jag har hittills använt den vid joggingrundor och liknande saker som den är avsedd för, och till sådan funkar den ju bra (även fast jag endast hunnit testa en bråkdel av vad den kan). Det PC-program som används är Training Center (TC) där man kan hämta data från utförd träning från 305 och man kan ladda bansträckningar och träningspass man vill utföra till 305.
Jag har dock en tanke att använda 305 som en frilufts-GPS när jag t.ex. är ute i skogen och plockar svamp eller liknande. Jag skulle då vilja få in befintliga Waypoints som jag har lagrat i MapSource till andra Garmin GPSer.
Är det någon som känner till hur man kan överföra Waypoints mellan MapSource och TC (gärna båda riktningarna) och Tracks mellan programmen?
Jag har dock en tanke att använda 305 som en frilufts-GPS när jag t.ex. är ute i skogen och plockar svamp eller liknande. Jag skulle då vilja få in befintliga Waypoints som jag har lagrat i MapSource till andra Garmin GPSer.
Är det någon som känner till hur man kan överföra Waypoints mellan MapSource och TC (gärna båda riktningarna) och Tracks mellan programmen?