• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Första April

En äldre dam var på någon tillställning på mitt jobb idag. Kom förbi mitt rum och frågade om det gick att ordna några kopior på ett papper hon hade. Visst säger jag och ilar iväg till närmsta kopieringsapparat. "Var vänlig slå in koden" står det på den. Va f-n tänker jag och ilar till nästa. Tänkte inte ett dugg på datumet. "Var vänlig slå in koden" på den också. Testade ändå och det funkade ju visst. Vaktmästarens sinne för humor:) Första aprilskämt jag gått på så länge jag minns.

Raskesven