Förlåt För allt snack om Göran Kropp

Hejsan alla utsidan medlemmar!
Vill säga förlåt för allt som jag skrivit
angående Göran kropp och stora äventyrare
här på forum..! Men en sak tycker jag är konstigt
asså! jag trodde ni som var vuxna här på sidan
inte var så barnsliga och bråkar om allt som man
skriver här.ALLA har ju sina frågor som dom vill
ställa ! men man får ju bara skit för det!!!! :)

Om jag tycker att Göran kropp var störst så tycker jag det ! Men ni andra skriver ju bara skit tillbaka
ialla fall många..Ni får hata mig och tycka
att jag är en snorunge visst men då är ni fanimej
värre asså!!!! :)

Visst ska man inte dra upp nåt om kropp nu eftersom han inte lever längre där kan jag ha fel men det är mitt fel ! Hade bra ialla fall

Med vänlig Hälsning
Sebbe
 
Kul med debatt

Jag tycker att dina trådar är läsvärda Sebbe.

Dina ursprungsinlägg brukar vara kortfattade och inbjuda till kommentarer och jag hoppas du är glad för att så många läser dina trådar och skriver ned sina reaktioner.

Hur kul är det att starta nya trådar som ingen läser eller kommenterar? Nästan lika tråkigt är det om de som svarar bara mesigt håller med.

Det är roligare med mothugg och protester än att tigas ihjäl.

Thure
 
Var nu inte en forummartyr - "förlåt att jag finns, jag ska aldrig mer skriva nåt".

Naturligtvis ska man räkna med att få mothugg på ett forum. Om inte folk håller med kommer de att säga det. Det är ju hela tanken.

Vill du att folk ska hålla med dig hela tiden får du bli frikyrkopastor :)

Att man bara får skit när man ställer frågor här är en lögn och en förolämpning mot många av forumets användare.
 

avslutad210712

Gäst
Ja jisses så mycket mothugg man får och visst kan man ibland tycka att andra har fel (och är lite elaka *L*) men ibland börjar man faktiskt tänka i andra banor när man får lite distans.

Första gången jag läste om folk som vägde varje del i sin packning tyckte jag att de var friluftslivets supernördar och även om jag inte kommit så långt (ännu är väl bäst att tillägga) så att jag väger varje pinal så har jag börjat tänka på ett helt annat sätt angående vikten. Fleece-tröjan som tidigare åkte med av bara farten har jag faktiskt vägt i handen och jämför med andra plagg jag har och insett att den kommer aldrig mer med.
 
Hehe..

Klart inte alla ska hålla med och tycka
som jag vill! men många svarar ju så
argt och så hehe..Inte mig imot men
kanske inte så trevligt och få svar
från nån som är dum tillbaka när man
bara vill fråga nåt :)

Tack för ni svarat
Hälsning
sebbe
 
En personlig gissning är väl (bara en känsla jag fått...) att majoriteten på utsidan beundrar/respekterar Kropp.

Själv är jag främst imponerad, och där det går att hitta "brister" i Kropps prestationer så är det väl inte annat än vad han själv vitsordat.

Min enda reservation är att den lite fantastiska tråd som börjar med ett inlägg av Göran själv här på forumet ska få "vila i frid". Det vore synd att debattera i just den lite overkliga "originaltråden" när det är så lätt att starta nya trådar. Men det är ju snarare en sentimental reflektion från min sida.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
krum Göran Kropp Alpin / Bigwall 18
sebbe_Huss Everest 1996 Med Göran kropp! Alpin / Bigwall 10
megalodonz K2 - GÖRAN KROPP MELLAN FINGRARNA OCH RADERNA Alpin / Bigwall 19
Men Göran... Alpin / Bigwall 7

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg