...skulle det vara bra att få se ett inlägg medan man svarar på det. Speciellt om det är ett långt inlägg med flera frågor eller påstående så är det lätt att man tappar tråden. Jag gör det i alla fall. Skulle det inte vara möjligt att det inlägg man skall svara på kommer med på sidan, när man skall skriva?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För oss med guldfiskminne...
- Trådstartare brandmansmicke
- Start datum
Klipp och klistra
Några tips.
Klipp ut inlägget du vill besvara och klistra in det i Word. Skriv ditt svar i Word. På köpet får du Words finesser som stavningskontroll, autokorrigering, ändra skiftläge etc. Dessutom behöver du inte vara inloggad och blockera din telefon medan du skriver ditt svar, om du har uppringd förbindelse. När du är klar klipp ut ditt svar ur Word och klistra in det i Utsidans formulär.
Ett tips som underlättar förståelsen är att göra som Mathias Björklund (smart Mathias) gjorde i forum Navigering på ”stol” Staffan Olofsson fråga ”Kartor till eTrex Legend ?” Klipp ut delfrågorna, klistra in och svara på varje delfråga för sig. I och med att > tecknet kom med så insåg åtminstone jag att det var urklippt och inklistrat utan att behöva scrolla skärmen.
Per Brune
Några tips.
Klipp ut inlägget du vill besvara och klistra in det i Word. Skriv ditt svar i Word. På köpet får du Words finesser som stavningskontroll, autokorrigering, ändra skiftläge etc. Dessutom behöver du inte vara inloggad och blockera din telefon medan du skriver ditt svar, om du har uppringd förbindelse. När du är klar klipp ut ditt svar ur Word och klistra in det i Utsidans formulär.
Ett tips som underlättar förståelsen är att göra som Mathias Björklund (smart Mathias) gjorde i forum Navigering på ”stol” Staffan Olofsson fråga ”Kartor till eTrex Legend ?” Klipp ut delfrågorna, klistra in och svara på varje delfråga för sig. I och med att > tecknet kom med så insåg åtminstone jag att det var urklippt och inklistrat utan att behöva scrolla skärmen.
Per Brune
Jo visst...
...jag använder delvis klipp och klistra metoden och även open in new window, men det skulle kännas enklare att inlägget automatiskt kom med. Jag är dock nöjd med att höra att det redan är påtänkt. Tack för det utsidan!
...jag använder delvis klipp och klistra metoden och även open in new window, men det skulle kännas enklare att inlägget automatiskt kom med. Jag är dock nöjd med att höra att det redan är påtänkt. Tack för det utsidan!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg