Fliken "Gästbok" har försvunnit

Tidigare såg jag fliken "Gästbok" någonstans mellan flikarna för "Bilder" "Presentation", "Blogg" m.fl. Nu har den försvunnit. Är detta en bugg eller en medveten ändring? Jag saknar att kunna titta in där...

Fast när jag tittade en gång till så såg jag att gästboken finns kvar, men inte som flik.

HåkanF
Alltså, detta är nog inte en av mina bästa dagar. NU tror jag att jag fattar vad du menade Ulrika. När man tittar in på någon annana profil kan man skriva i dennes gästbok, men hur gör man för att läsa den?

HåkanF

clindh

Forumvärd
Det är lite trångt där bland flikarna - jag ville få in Artiklar och jag prioriterade då flikar för saker man skapat/lagt upp - Artiklar, Bilder mm. Gästboken kändes som det mer hängde ihop med "kontakta"-sakerna, så den ligger på Presentation i högerkant.

Kanske borde göras tydligare, vad tycker ni? Stor fet knapp på presentationssidan?
För att läsa sin gästbok finns alltid länk i högerkolumnen, tillsammans med Meddelanden etc-länkarna

Men man kan alltså inte läsa andras gästböcker längre? Då är det ju ingen gästbok helt plötsligt (för vitsen med en gästbok är ju att andra kan läsa den, går inte det har det ju blivit en sorts pm istället).

clindh

Forumvärd
Nä det saknades en smidig länk - man kom till gästboken via "Skriv" men det är ju inte så intuitivt direkt.... :)

Nu finns en "Läs i gästboken" också

Nä det saknades en smidig länk - man kom till gästboken via "Skriv" men det är ju inte så intuitivt direkt.... :)

Nu finns en "Läs i gästboken" också

Blev inte det lite onödigt att ha en skriv i gästboken och en läs i gästboken.. gör om det till en knapp där det bara står gästboken.. trycker man på den så kommer man in till samma sida som man nu kommer till om man trycker läs i gästboken, för inne på den sidan finns ju en stor knapp överst där det står skriv i gästboken. Så för att spara plats i högerspalten så borde det ju vara smidigast med bara en knapp.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg