fixa klätterforumet!!!

Klättringen har fem forum plus en replagskamrat!!! Detta gör att forumet får väldigt få inlägg per forum då de handlar om samma saker! Så då måste jag kolla alla forum - jobbigt!

Slå ihop
Alpin & Isklättring till ett forum!

slå ihop
Bigwall & Klipp Klättring & Sportklättring

och låt Speleologi vara ensammt!

Detta skulle göra forumet mer konkret och lättöverskådligt! Som det är nu är det idiotiskt! Hur kan t ex big wall och alpin höra samman? de har ju inte direkt några gemensamma nämnare! Big wall är ju klippklättring fast bara lite längre...

Tacksam för förändring //Jonas

Poäng...

Hmm... du har nog en liten poäng där,

Dock har det varit problem med stora volymer i klätterforumen, det var därför vi delade upp dem.

Är det nån annan som har åsikter om uppdelningen?

/Niklas

Speleologiforumet gör sig nog bättre tillsammans med de forum som ligger under "aktiviteter" som cykling, dykning etc. Visst händer det att man klättrar i grottor men "grottklättring" eller SRT som det kallas, är en så pass smal aktivitet med väldigt få utövare så det är knappast troligt att det blir några inlägg om detta i forumet.

Det är föresten synd att det är så få inlägg i speleologiforumet, det måste väl ändå finnas fler än jag som gillar grottor?

Slå ihop dem

Tycker att det idag inte är så mycket inlägg att det inte går att bunta ihop dem igen. Det är ju däremot lite jobbigt med crossposting och att man ändå kollar alla klätterforum när man är inne.

Problemen fanns väl på den tiden när det var lite väl mycket snack om trad vs sport-klättring men de flesta sportfanatikerna hänger väl på jug nuför tiden så jag tror det skulle funka fint att slå ihop det hela igen.

Tjo
/H

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg