• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Festsugna åker söderut

Hej!

Ni som är i min ålder, (19) och bara vill dra iväg någon gång och få en rolig upplevelse. Se hit!

Jag har inga som helst förslag på vart, och när vi ska åka. Eller vad vi ska göra, det bestämmer vi tillsammans. Jag tycker enbart att upplevelser är värt med än pengar och saker. Dessutom om man skaffar nya vänner på kuppen, är bara plus poäng.

Så ni som ser detta och kanske har funderat över att dra iväg. Hör av er, så gör vi sällskap!

Vi ses!
Mvh Mats Larsson

Ressugen

Hej Mats!!
Är också otroligt sugen på att resa iväg någonstans, men vet inte vart. Det flesta polarna är upptagna med annat och det är inte så skoj att åka själv...

MVH Hanna

far förbi mej!

hälsa pa mej pa vägen! TIROL, österrike, kufstein (ungefär). finns massa sport o andra roligheter, vore toppen att träffa svenska människor.

sen drar ni vidare till Italien. tag är det som gäller, syditalien. Camping. tält, billigt o massa unga roliga människor.

tjiing

Hej Kristin!!
Tack för tipset, kanske vi ses...:)
Det verkar vara helt underbart där du är, vad jobbar du med?
Kram Hanna

Ju fler desto roligare!

Vad sägs om någon ort i södra Sverige till att börja med, kanske i slutet på sept?

Enbart festresa, boende på vandrarhem. Bara ett förslag, har ni andra så varsogoda.

Hej igen!!
Skulle vara roligt att veta lite mer om dig Mats. Pluggar eller jobbar du? Vad gör du på fritiden? Var det i Sthlm du bodde, är det inte tillräckligt roligt där? :) Jag har faktiskt två tips för dig inför helgen: "Matfestivalen" i Skövde har aldrig varit där men några kompisar skulle dit, verkar vara helt ok.
Och "Fest i Borås" torsdag-lördag hela stadsparken fylls med ståhej, gå in på http://www.festiboras.nu

//Hanna

Hej Hanna!

Kul att du är intresserad. Här är en liten snabbhistoria om mig.

Jag arbetar heltid på en restaurang, mitt i centrala Stockholm. Jag har inte haft det speciellt länge, vi slog upp dörranra för första gången bara två veckor sedan. Men jag rivs mycket bra, och ser fram emot att att gå till jobbet än så länge. För nävarande bor jag i Solna (8 min från city), med min pappa Ulf, hans sambo Lotta och min bror Johan.

Innan studerade jag på privatskola i Sundbyberg till Kock och Servitör. Men när gymnasiet tog slut, var det mycket svårt att få jobb inom restaurang yrket. Därför studerade jag på Komvux och sökte arbete samtidigt, för att utöka mina kunskaper inför eventuella högskulestudier. Och självklart för att ha något at göra, och inte bara möggla bort.

På fritiden försöker jag hålla kroppen igång. Träna så ofta jag hinner och orkar. På sommrarna blir det mycket vatten/motorsporter, Wakeboard och skateboard och ibland cross. Och på vintern åker jag gärna upp i norra Sverige och åker skidor med vännerna. Men när möjligheterna öppnar sig ytterligare och ekonomin är lite stabilare, ser jag fram emot att upptäcka världen och ha kul.

Nu när du vet lite om mig, ser jag fram emot att läsa några rader om dig.

Mvh Mats

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg