• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Femundsmarka nasjonalpark - noen som vil være med?

Noen som kunne tenke seg å være med å gå Femundsmarka nasjonalpark på langs, fra nord til sør?

Planen er å starte fra enten Brekken eller Vauldalen, og vandre Vigelfjellene mot grensa til Sverige, for så å følge grensa sørover mot Gutulia nasjonalpark, deretter ned til Drevsjø.

Et alternativ ville være å gå inn mot Rogen og Gjennom Töfsingdalen nationalpark, for så å ende opp ved Grövelsjön, eller noe sånt.

Beregnet tid på turen er 8-10 dager.

Bli med, da vel!:)

Noen som kunne tenke seg å være med å gå Femundsmarka nasjonalpark på langs, fra nord til sør?

Planen er å starte fra enten Brekken eller Vauldalen, og vandre Vigelfjellene mot grensa til Sverige, for så å følge grensa sørover mot Gutulia nasjonalpark, deretter ned til Drevsjø.

Et alternativ ville være å gå inn mot Rogen og Gjennom Töfsingdalen nationalpark, for så å ende opp ved Grövelsjön, eller noe sånt.

Beregnet tid på turen er 8-10 dager.

Bli med, da vel!:)

Hej Eivind !

När vill du gå ?

Har själv funderad på att promenera från Storulvån över Helags till Grövelsjön i veckorna 30+31, men din idé låter också bra !

Uke 30+31 passer bra for meg og.:)

Fra Storulvån ned til Helags, og så inn i Femundsmarka ned til Grövelsjöen er jo også en mulighet.

Jeg har tenkt å ligge i telt, er det din plan og?

Dessverre oppsto noen misforståelser og jeg mistet turfølget mitt. Så, er det noen som kunne tenke seg en vandring omtrent slik den er beskrevet i første post?

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Toffs. Fiske/äventyrskompis i Rogen/femundsmarka! Reskompis 0

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg